Klient Twojego Klienta jest naszym Czytelnikiem
Nowa kampania Biura Reklam i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu
Rozpoczęła się nowa kampania przygotowana przez Moby Dick Warszawa dla Biura Reklam i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu".
Seria ogłoszeń w formie 2 teaserów oraz rozwiązującego zagadkę trzeciego ogłoszenia w symboliczny sposób ukazuje łańcuch zależności pomiędzy nadawcami przekazów reklamowych (wydawcą gazety i reklamodawcą) a czytelnikiem - czyli ostatecznym odbiorcą przekazów. Puentą jest sugestia wyrazistego oddzielenia świata własnych, subiektywnych opinii osób decydujących o planowaniu kampanii mediowych od świata wartości adresatów przekazów.
Kampania adresowana jest do firm pośredniczących w zakupie powierzchni reklamowej w "Super Expressie" (agencji reklamowych, domów mediowych). oraz wszyskich potencjalnych reklamowdawców. Działania są kontynuacją tegorocznych działań business to business "Super Expressu", zapoczątkowanych na wiosnę kampanią "Przyłapani".
Kampania będzie prowadzona od początku października do grudnia w prasie branżowej, tygodnikach (Przekrój, Wprost, Newsweek) i tytułach ekonomicznych (Puls Biznesu).
Dołącz do dyskusji: Klient Twojego Klienta jest naszym Czytelnikiem