KNF szykuje kampanię społeczną o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie
Komisja Nadzoru Finansowego planuje kampanię społeczną promującą aplikację KNF Alert oraz budującą świadomość istnienia ryzyk związanych z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe oraz działalność forex nienadzorowaną przez KNF.
KNF rozpoczęła przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie tej kampanii z wykorzystaniem materiałów kreatywnych, które posiada. Kampania ma trwać miesiąc. Terminu jej startu nie podano.
Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. opracowaniem media planu kampanii, zakupem miejsca i czasu reklamowego w internetowych serwisach społecznościowych, na platformach wideo i VoD.
Budżet, który planuje na te działania przeznaczyć KNF. wynosi 615 tys. zł i obejmuje prowizję agencji, koszty operacyjne oraz koszty wykupienia czasu i miejsca w serwisach społecznościowych, na platformach wideo i serwisach VOD.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 18 maja.
Dołącz do dyskusji: KNF szykuje kampanię społeczną o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie