KnowledgeHub inwestuje w Beemail
KnowledgeHub został inwestorem w spółce Beemail, która oferuje platformę e-mailingową przeznaczoną dla branży e-commerce. Docelowo fundusz ma posiadać 33 proc. udziałów, a pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców.
Pozyskane przez Beemail środki od KnowledgeHub mają zostać przeznaczone na dalszy rozwój technologiczny platformy z naciskiem na rozbudowanie funkcjonalności automatyzujących procesy sprzedażowe (sales automation i audience targeting). Część funduszy ma zostać zagospodarowana również na powiększenie zespołu i pozyskanie project managera odpowiedzialnego za dalszy rozwój platformy.
Platforma Beemail zakończyła ubiegły rok wzrostem przychodów o 225 proc. w stosunku do roku 2013. Pozyskała takich klientów jak home.pl, Krajowy Rejestr Długów, LeadR oraz kontynuowała współpracę z Media Markt, Hasbro Poland czy Empik.com.
KnowledgeHub inwestuje w projekty związane z rynkiem reklamowo-mediowym. Fundusz prowadzony jest przez Marcina Woźniaka, założyciela i wieloletniego dyrektora zarządzającego ARBOmedia (obecnie Goldbach Audience).
Dołącz do dyskusji: KnowledgeHub inwestuje w Beemail