SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Kobieta i Życie' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

We wrześniu 2009 roku spadła sprzedaż wszystkich miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
 

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" we wrześniu br. wyniosła 512 511 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 504 613 egz. (spadek o 9 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 429 598 egz. (spadek o 12 proc.). 

wrzesień
Wirtualnemedia.pl 2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Kobieta i Życie 512 511 -
Dobre Rady 504 613 542 161
Świat Kobiety 429 598 458 029
Poradnik Domowy 387 515 500 277
Olivia 252 678 324 379
Claudia 230 530 396 706

 


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "Poradnik Domowy".

 

2009
Wirtualnemedia.pl wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Kobieta i Życie 512 511 516 090
Dobre Rady 504 613 532 958
Świat Kobiety 429 598 488 028
Poradnik Domowy 387 515 385 476
Olivia 252 678 276 042
Claudia 230 530 281 595


 

Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl