„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie
W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej straciły „Dobre Rady”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 342 975 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 1,52 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 312 954 egz., po spadku o 3,80 proc.
Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,72 proc. do 303 073 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Zaś jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się bowiem o 2,94 proc. do 185 529 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 459 953 | 342 975 | 342 975 | 434 904 | 348 260 | 348 260 |
Świat Kobiety | 412 922 | 312 954 | 312 954 | 409 944 | 325 315 | 325 315 |
Dobre Rady | 452 000 | 303 073 | 303 073 | 515 000 | 382 285 | 382 285 |
Poradnik Domowy | 373 117 | 247 623 | 247 623 | 478 750 | 309 965 | 309 965 |
Claudia | 322 910 | 205 677 | 205 677 | 357 000 | 223 791 | 223 391 |
Olivia | 264 957 | 185 529 | 185 529 | 234 971 | 180 229 | 180 229 |
Cała Ty | 202 500 | 129 708 | 129 708 | 275 000 | 134 983 | 134 983 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 29,01 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 459 953 | 342 975 | 342 975 | 429 890 | 312 195 | 312 195 |
Świat Kobiety | 412 922 | 312 954 | 312 954 | 404 950 | 265 528 | 265 528 |
Dobre Rady | 452 000 | 303 073 | 303 073 | 437 000 | 260 230 | 260 230 |
Poradnik Domowy | 373 117 | 247 623 | 247 623 | 337 880 | 191 946 | 191 946 |
Claudia | 322 910 | 205 677 | 205 677 | 354 700 | 190 071 | 190 071 |
Olivia | 264 957 | 185 529 | 185 529 | 299 921 | 149 943 | 149 943 |
Cała Ty | 202 500 | 129 708 | 129 708 | 212 000 | 109 121 | 109 121 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie