“Kocham cię, Polsko!”: nowy dzień emisji i mniej o 900 tys. widzów
Ósmą serię show „Kocham cię, Polsko!”, pokazywaną w niedziele, ogląda o ponad 900 tys. widzów mniej niż szóstą edycję widowiska, nadawaną rok temu w piątki. W paśmie emisji programu TVP2 przegrywa z konkurencją.
Średnia oglądalność czterech pierwszych epizodów ósmej serii „Kocham cię, Polsko!” wyniosła 1,66 mln widzów, co przełożyło się na 10,34 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz raptem 7,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. show nadawane jest w niedziele o godz. 20.05.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3487056 | 21,66% | 16,23% |
TVN | 2760786 | 17,15% | 21,62% |
Polsat | 2752141 | 17,09% | 20,33% |
TVP2-Kocham Cię, Polsko | 1664625 | 10,34% | 7,10% |
W analogicznym okresie ub.r. „Kocham cię, Polsko!” oglądało aż o 930 tys. więcej widzów - było to średnio 2,59 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 20,05 proc. oraz 15,08 proc. Wtedy program oglądać można było jednak w piątki o godz. 21.10.
Show obniża także oglądalność Dwójki względem analogicznego okresu ub.r. Rok temu w niedzielne wieczory stację oglądało bowiem 1,85 mln widzów (miała odpowiednio 11,51 proc. oraz 11,24 proc. udziału). Emitowała ona w tym czasie „Kabaretowy Klub Dwójki”.
W czasie nadawania programu TVP2 przegrywa ze wszystkimi swoimi konkurentami. W tym czasie liderem jest TVP1, której udział wynosi 21,66 proc. Stacja emituje wtedy serial „Siła wyższa” oraz jego kulisy. Dalej plasują się: TVN (17,15 proc.; „MasterChef” i początek filmów fabularnych) oraz Polsat (17,09 proc.; „Tylko muzyka”). W grupie komercyjnej Dwójka także jest ostatnia, natomiast pierwsze miejsce zajmuje tutaj TVN przed Polsatem.
Dołącz do dyskusji: “Kocham cię, Polsko!”: nowy dzień emisji i mniej o 900 tys. widzów