SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kocham cię, Polsko!”: nowy dzień emisji i mniej o 900 tys. widzów

Ósmą serię show „Kocham cię, Polsko!”, pokazywaną w niedziele, ogląda o ponad 900 tys. widzów mniej niż szóstą edycję widowiska, nadawaną rok temu w piątki. W paśmie emisji programu TVP2 przegrywa z konkurencją.

Średnia oglądalność czterech pierwszych epizodów ósmej serii „Kocham cię, Polsko!” wyniosła 1,66 mln widzów, co przełożyło się na 10,34 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz raptem 7,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. show nadawane jest w niedziele o godz. 20.05.
 

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1348705621,66%16,23%
TVN276078617,15%21,62%
Polsat275214117,09%20,33%
TVP2-Kocham Cię, Polsko166462510,34%7,10%


W analogicznym okresie ub.r. „Kocham cię, Polsko!” oglądało aż o 930 tys. więcej widzów - było to średnio 2,59 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 20,05 proc. oraz 15,08 proc. Wtedy program oglądać można było jednak w piątki o godz. 21.10.

Show obniża także oglądalność Dwójki względem analogicznego okresu ub.r. Rok temu w niedzielne wieczory stację oglądało bowiem 1,85 mln widzów (miała odpowiednio 11,51 proc. oraz 11,24 proc. udziału). Emitowała ona w tym czasie „Kabaretowy Klub Dwójki”.

W czasie nadawania programu TVP2 przegrywa ze wszystkimi swoimi konkurentami. W tym czasie liderem jest TVP1, której udział wynosi 21,66 proc. Stacja emituje wtedy serial „Siła wyższa” oraz jego kulisy. Dalej plasują się: TVN (17,15 proc.; „MasterChef” i początek filmów fabularnych) oraz Polsat (17,09 proc.; „Tylko muzyka”). W grupie komercyjnej Dwójka także jest ostatnia, natomiast pierwsze miejsce zajmuje tutaj TVN przed Polsatem.

Dołącz do dyskusji: “Kocham cię, Polsko!”: nowy dzień emisji i mniej o 900 tys. widzów

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kika
czy może ktoś mi wytłumaczyć co dyrekcja tvp2 miała na myśli przenosząc Kocham.... na niedzielę?
odpowiedź
User
Gogol
@Kika: a może dyrekcja TVP2 robi dużo, żeby to była już ostatnia edycja programu, który nie pasuje do jej kulturalnej wizji? Z drugiej strony chyba kończy się pewna era, era Rinkusia Rooyensa, który po tłustych latach (ramówki wypchane drogimi produkcjami "made in Holland") traci produkt za produktem i za chwil kilka może zniknąć z telewizyjnego rynku.
odpowiedź
User
jasnowidz
Toniecie chłopaki!!!
odpowiedź