1,09 mln widzów serialu „Kod genetyczny”. Wpływy z reklam wyniosły 11,33 mln zł
„Kod genetyczny” oglądało średnio 1,09 mln widzów, o 280 tys. osób mniej niż produkcja „Odwróceni. Ojcowie i córki” pokazywana w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 11,33 mln zł.
Premierowe odcinki nowego serialu „Kod genetyczny” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,09 mln osób, co przełożyło się na 8,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,78 proc. w grupie 16-59 oraz 13,97 proc. wśród kobiet w wieku od 16 do 49 lat mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył trzeci odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,28 mln oglądających.
Dla porównania, serial „Odwróceni. Ojcowie i córki”, emitowany w tym paśmie wiosną ub.r., oglądało 1,37 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 10,50 proc., 13,37 proc. i 12,41 proc. Nowy serial stracił 390 tys. widzów. Nowy serial stracił 280 tys. osób.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „O mnie się nie martw”, osiągała 17,12 proc. udziału. Drugi był Polsat (filmy fabularne; 8,48 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,75 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Kodu genetycznego” wyniosły 11,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W rolach głównych w „Kodzie genetycznym” występują Karolina Gruszka, Adam Woronowicz i Maciej Musiałowski. Głównym bohaterem w tej produkcji jest Tomasz Skowroński, wybitny genetyk z Instytutu Badań Kryminalistycznych obsesyjnie szukający prawdy. Po śmierci żony związał się z tajemniczą Izą Berger.
Kierownikiem produkcji nowego projektu jest Tomasz Parnowski, a producentami - Adrianna Przetacka i Przemysław Malec. Funkcję reżysera pełni Adrian Panek.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,09 mln widzów serialu „Kod genetyczny”. Wpływy z reklam wyniosły 11,33 mln zł