SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią”

Rusza kampania reklamowa zapowiadająca wprowadzenie Škody Vision E - pierwszego modelu w portfolio marki napędzanego energią elektryczną. Akcję przygotowała agencja Opcom.

Spot promujący model Vision E został pokazany w czasie poznańskich Targów Motoryzacyjnych. Podczas tego wydarzenia miała miejsce również polska premiera modelu.

Reklama będzie emitowana w telewizji, dodatkowe wsparcie mediowe obejmuje także landing page i reklamy w internecie. Akcja promująca elektryczną Škodę potrwa do 8 kwietnia.

Škoda Vision E została po raz pierwszy zaprezentowana w Szanghaju i europejskiej prezentacji na targach IAA we Frankfurcie.

Za przygotowanie całej platformy komunikacyjnej "Napędzana pozytywną energia" odpowiada krakowska agencja Opcom.

Dołącz do dyskusji: Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
julek45
Jestem ciekaw jak ten model będzie dawał sobie radę w terenie. Jeden z nowych modeli Skody pożyczałem niedawno w Panek i z jazdy byłem nawet bardzo zadowolony.
0 0
odpowiedź
User
Ubbe
suvik fajny, ale ja jednak wolę spalinowe auta, do tych nie mam takiego zaufania. Jeżdzę peugeotem, też suvem i mi się fajnie sprawuje, nie spala dużo, a dotankować można na każdym kroku jak coś
0 0
odpowiedź