Škoda piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France
Škoda po raz 15. będzie oficjalnym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France, którego tegoroczna edycja rozpoczyna się 7 lipca br. w Noirmoutier-en-l'île, miejscowości położonej na wyspie na Atlantyku. Producent zasili organizatorów 250 autami.
- Jesteśmy producentem, który swoją przygodę zaczynał od rowerów. Dlatego wyścigi kolarskie są nam szczególnie bliskie. Nasze zaangażowanie w Tour de France jest obszerne i kompleksowe. Wierzymy, że ma to również wpływ na wzmocnienie naszego wizerunku i świadomości marki Škoda wśród konsumentów - mówi Alain Faver, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.
Marka jest partnerem Tour de France od 2004 roku. Podczas tegorocznej edycji, producent oprócz udostępnienia 250 pojazdów, które mają usprawnić organizację oraz monitoring wyścigów, będzie wspierać specjalną aplikację, w ramach której widzowie wyścigu mogą śledzić statystyki, wyniki i być na bieżąco z wydarzeniami z trasy.
Logotyp Škody pojawi się na zielonej koszulce lidera wyścigu, którą producent sponsoruje już czwarty rok z rzędu, wyróżniając najlepszego spośród 176 uczestników wyścigu. Ponadto firma uruchamia specjalny konkurs „Zawsze dla tych, którzy jeżdżą”, w ramach którego można wygrać VIPowskie wejściówki na Tour de France.
Tour de France składa się z 21 etapów, które stanowią trasę 3 351 kilometrów. Podczas wyścigu, kolarze będą musieli stawić czoła górskim rejonom. Natkną się na Col de Colombiere, Col de la Madeleine i słynną narciarską dolinę Alpe d’Huez, zanim 29 lipca przekroczą metę, znajdującą się na paryskich Polach Elizejskich.
Dołącz do dyskusji: Škoda piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France