Kolejna edycja Kuriera Tyskiego
Agencja TequilaPolska przygotowała akcję promocyjną piwa Tyskie.
Jej celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez Tyskie Grand Prix i Złotego Medalu na The Brewing Industry International Awards w Monachium – najbardziej prestiżowym konkursie branży piwowarskiej na świecie. W ramach działań TeuilaPolska przygotowała wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera Tyskiego. Akcja jest uzupełnieniem kampanii billboardowej prowadzonej przez Tyskie.
W ramach akcji promocyjnej na głównych ulicach największych miast województwa Podkarpackiego i Lubelskiego zespoły gazeciarzy roznoszą wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera Tyskiego. Wewnątrz numeru znajdują się informacje o nagrodzie, zasadach konkursu, ciekawostki dotyczące produkcji piwa oraz ciekawe artykuły o rozpoznawaniu smaków i zapachów piwa. Dodatkowo do każdego numeru dołączony jest kupon uprawniający do odbioru darmowej szklanki ze specjalnej limitowanej medalowej edycji
Zakończenie dystrybucji Kuriera Tyskiego planowane jest na koniec kwietnia. Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała również materiały POS: plakaty, grzebienie na skrzynkę, standy na butelki, shelfstoppery oraz stroje dla kurierów, kupony – ulotki.
Za dystrybucję Kuriera Tyskiego odpowiedzialna jest agencja Sales Link.
Dołącz do dyskusji: Kolejna edycja Kuriera Tyskiego