Kolejna grupa robocza w Polskiej Organizacji Reklamodawców
W Polskiej Grupie Reklamodawców powstała kolejna, piąta grupa robocza - pod nazwą Partnerstwa i Alianse. Jej opiekunem jest Dariusz Maciołek z BNP Paribas Bank Polska.
Grupa Partnerstwa i Alianse, pod wodzą Damian Lüdke z Autopay skupi się na przygotowaniu zasad i kryteriów, zgodnie z którymi POR będzie angażował się w krajowe i międzynarodowe wydarzenia branżowe w zakresie partnerstw, aliansów, współprac czy patronatów.
W skład tego zespołu wchodzą ponadto: Donata Wolinska – L'Oréal, Maciej Reszczyński – Visa, Marek Zaborowski – BNP Paribas Bank Polska i Tomasz Chmielewski – Bolton Polska. Opiekunem grupy jest Dariusz Maciolek z BNP Paribas Bank Polska.
Obecnie w ramach POR działa 5 grup roboczych. Oprócz wspomnianej grupy Partnerstwa i Alianse są to: Relacje z mediami i agencjami, Cross media, Rola CMO w biznesie i organizacji, Efektywność w marketingu.
Czym jest POR?
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) powstała jako związek pracodawców i zrzesza marki prowadzące działalność na polskim rynku, reprezentuje właścicieli największych brandów oraz dba o rozwój branży w celu podniesienia efektywności działań reklamowych.
POR powstał z inicjatywy komitetu założycielskiego utworzonego przez marketerów, reprezentujących takie marki jak m.in. Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oreal, Mondelez, T-Mobile, Nestle i Visa. Łączny budżet reklamy, za który odpowiadają członkowie założyciele tylko w 2022 roku, wyniósł ponad miliard złotych.
Działania POR opierają się o współpracę z istniejącymi organizacjami branżowymi w Polsce i na świecie. Jednym z priorytetów na starcie działalności stowarzyszenia jest dołączenie do międzynarodowych struktur WFA – World Federation of Advertisers, największej globalnej sieci integrującej reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: Kolejna grupa robocza w Polskiej Organizacji Reklamodawców