Kolejna kampania Komfortu w telewizji
Do 15 grudnia potrwa kampania reklamowa sieci sklepów Komfort. W ramach kampanii zaplanowano telewizję, outdoor, radio, prasę, inserty w lokalnych tytułach prasy codziennej oraz gazetki reklamowe kolportowane bezpośrednio pod drzwi.
Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja DCS. Budżet kampanii to 3 mln zł.
Podstawowym celem kampanii Komfortu jest zwiększenie sprzedaży w sklepach poprzez zachęcenie klientów do skorzystania z przedświątecznej promocji. Trzonem kampanii jest reklama telewizyjna wykorzystująca dwie wersje 10-sekundowych spotów. emitowanych w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie.
W sumie zaplanowano blisko 240 emisji w ciągu miesiąca. Komfort po raz kolejny wykorzystuje telewizję do celów reklamowych. Poprzednia akcja zrealizowana latem przyniosła bardzo dobre efekty, dlatego przy obecnej kampanii również zdecydowano się na telewizję.
Wsparciem kampanii telewizyjnej jest 10 dniowa kampania w radiu Zet, ponad 200 billboardów w 32 miastach, kampania prasowa oraz ponad 2 mln. gazetek reklamowych. Całostronicowe reklamy w dwóch wersjach, z Mikołajem serfującym na panelu z hasłem "Zjeżdżamy z ceny paneli" oraz Mikołajem zawiniętym w wykładzinę z hasłem "Zwijamy ceny wykładzin", ukarzą się w Gazecie Wyborczej, Tele Tygodniu oraz Tele Magazynie.
Gazetki reklamowe zostaną dołączone do lokalnych dzienników oraz bezpośrednio dostarczane pod drzwi klientów. Działania reklamowe Komfortu zostaną zakończone 15 grudnia. Wyprzedaż w sklepach potrwa do 22 grudnia.
Dołącz do dyskusji: Kolejna kampania Komfortu w telewizji