Kolejna polska nagroda w Cannes
Brązowy Cyber Lion dla Arc Worldwide Poland Warszawa.
Po wtorkowym Złotym Lwie w kategorii "media" dla domu mediowego OMD Poland za twórcze podejście do wykorzystania mediów w kampanii reklamowej marki Heyah
i Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" dla warszawskiego oddziału agencji OgilvyOne (więcej), wczoraj nagrodę zdobyła Arc Worldwide Poland Warszawa.
Agencja zdobyła Brązowego Lwa w kategorii reklamy internetowej - Cyber Lions.
W tej kategorii przyznano dwie nagrody główne: amerykańskiej agencji Crispin Porter + Bogusky Miami za reklamę kosmetyków "Come Clean" oraz DDB Brasil z Sao Paolo za "Reality Advertising" dla firmy Henkel. Ponadto wręczono 15 Złotych , 22 Srebrnych Lwów i 54 Brązowe Lwy.
Jak podał Press wczoraj za reklamy prasowe Grand Prix dostała agencja TBWA/Paris, która zrealizowała dla wytwórni muzycznej EMI kampanię przeciwko piratom muzycznym. Natomiast nagroda główna w kategorii reklamy zewnętrznej przypadła agencji Ogilvy & Mather Santiago z Chile za kampanię wizerunkową firmy Silfa "Street Building".
Dołącz do dyskusji: Kolejna polska nagroda w Cannes