Kolejne męskie marzenia w kampanii piwa Warka (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii „Planeta Warka” reklamujące piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec). Akcję przygotowały i realizuję firmy marketingowe Lvov, Tango Production, Televisor, The Digitals, MediaVest i Roots PR.
Drugi spot z kampanii pokazuje kolejne sceny z życia na wyimaginowanej Planecie Warka, na której spełniane są wszystkie potrzeby mężczyzn. W reklamie pokazywane są m.in. mieszkanie z balkonem, z którego można oglądać mecze piłkarskie, auto wyścigowe jako samochód sportowy oraz otwieranie butelki piwa przez ptaka.
- W kampanii Warki pokazujemy męski świat w wyidealizowanej formie, a piwo jest jego naturalnym elementem. Na Planecie Warka mężczyźni mogą w pełni poczuć się dobrze „w swojej skórze”. Uważamy, że mają prawo do takich pasji i marzeń, które są nierozerwalnie związane z ich klasyczną naturą - komentuje Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec.
Kampania rozpoczęła się w połowie stycznia.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), prasie oraz internecie (m.in. w social media).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Lvov, produkcją spotów - dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Televisor. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Kolejne męskie marzenia w kampanii piwa Warka (wideo)