Kolejny etap kampanii Western Union
3 października ruszy kolejny etap kampanii wizerunkowej firmy Western Union, światowego lidera na rynku transferów pieniężnych.
Kampania Western Union obejmie swym zasięgiem teraz całego kraju i ma na celu promocję krajowych i międzynarodowych transferów pieniężnych. Oparta jest na wartościach rodzinnych, a jej hasłem przewodnim jest: "Przesyłasz coś cenniejszego niż tylko pieniądze".
Grupą docelową jest szeroka rzesza odbiorców chcących transferować pieniądze, bez względu na wiek czy płeć.
Kampania, oprócz celów wizerunkowych, ma za zadanie utrzymanie pozycji Western Union jako światowego lidera na rynku transferów pieniężnych. Do realizacji trzeciej części kampanii wykorzystano spoty o długości 15" i 30", które będą emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TV Polonia, Polsat, Tv4, TVN i TVN7.
Kampania potrwa do końca października br.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kolejny etap kampanii Western Union