SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejny sukces Hypermedia

Agencja Hypermedia zajmie się komunikacją interaktywną kolejnej marki Procter&Gamble.

Procter&Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii.

Po raz pierwszy firma z sektora FMCG zdecydowała się na promocję płynu do płukania tkanin w Internecie. Akcja promocyjna została zaplanowana przez HYPERmedia dla nowych linii zapachowych płynów Lenor. Podstrony nowej witryny www.lenor.pl przedstawiają cztery warianty zapachowe, oparte o wyciąg z lawendy, paczuli, pomarańczy, gałki muszkatołowej oraz lilii wodnej.

Do zadań agencji należało także przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej w Internecie. Grupą docelową reklam są kobiety między 25 a 39 rokiem życia, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkające w większych miastach. Silne działania reklamowe prowadzone będą również w kobiecej prasie.

Dołącz do dyskusji: Kolejny sukces Hypermedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl