SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,49 mln widzów „Koła fortuny” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,49 widzów, o 130 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 47,33 mln zł.

„Koło fortuny” w sezonie 2018/2019 na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 1 września ub.r. do 8 czerwca br. w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.40. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 17,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 9 grudnia ub.r., który obejrzało średnio 2,92 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Koło fortuny” straciło 130 tys. widzów. W okresie od 10 września 2017 roku do 10 czerwca 2018 roku teleturniej śledziło 1,62 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 17,44 proc., 12,04 proc. oraz 14,20 proc. udziału.

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 11,65 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (7,87 proc.) oraz TVN (6,41 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce drugie, minimalnie przegrywając z Polsatem.

Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2018/2019 wyniosły 47,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009.

Reaktywowany program na odświeżoną formułę. Prowadzą go wokalista Rafał Brzozowski i Miss Polonia 2016 Izabella Krzan.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,49 mln widzów „Koła fortuny” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Demien
Znowu manipulujecie. Dlaczego nie napiszecie, że program jest nadawany w innym paśmie? Na FB znowu napiszecie pewnie, że tylko stracił widzów. ŻENADA.
0 0
odpowiedź
User
Mirek
Tylko we wcześniejszym okresie Koło Fortuny startowało na widowni zbudowanej przez Familiadą a teraz chyba jest odwrotnie więc przy takiej roszadzie może lepiej byłoby zbadać jakie wyniki miało całe godzinne pasmo 16.00-17.00
0 0
odpowiedź
User
Zenek
Bardzo fajny teleturniej. Prowadzący znaleźli już swój styl, świetnie się to ogląda.
0 0
odpowiedź