Komfort na święta promuje nowe dywany i rabaty 50%
W telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów Komfort. Akcję dział marketingu firmy przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Starlink.
W ramach świątecznej akcji prosprzedażowej, Komfort promuje trzy nowe wzory dywanów (puszysty shaggy Portofino, orientalny Mesta o wzorze inspirowanym marokańską koniczyną, Belis ozdobiony kwiatowym wzorem) i zachęca rabatami 50%.
Fabuła przygotowanego na potrzeby kampanii 15-sekundowego spotu telewizyjnego stanowi kontynuację linii kreatywnej prezentowanej we wcześniejszych akcjach sieci. Bohaterami jest para młodych ludzi z córką. Formuła nawiązuje do procesu wybierania produktów (tym razem dywanu) oraz podejmowania decyzji. Jednocześnie ma ukazywać różnorodność oferty, okazje cenowe i profesjonalne doradztwo.
Oprócz telewizji (TVN, TVP1, TVP2, TVN Style, TVN7, TVN24, kanały tematyczne TVP), obejmuje internet, outdoor i punkty sprzedaży (dedykowane bannery, hangery, plakaty, gazetka promocyjna).
Reklamy we własnym zakresie przygotował dział marketingu sklepów Komfort, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Komfort na święta promuje nowe dywany i rabaty 50%