Komputery na tramwajach
Dom mediowy Optimedia zaplanował kolejną już odsłonę kampanii notebooka HP - nx6110.
Na ulicach największych polskich miast pojawią się autobusy i tramwaje reklamujące ten komputer. Celem kampanii jest zaprezentowanie produktu jak najszerszej grupie potencjalnych odbiorców.
"Notebook nx6110 jest cienki, lekki (waży ok. 3 kilogramów) i wyposażony w Technologię Mobilną Intel Centrino. Dzięki dodatkowemu akumulatorowi można wydłużyć czas pracy nawet do 9 godzin. To odpowiedni wybór nie tylko dla profesjonalistów, którzy często podróżują i potrzebują zdalnego dostępu do poczty elektronicznej, Internetu lub ethernetu, ale również dla użytkowników domowych. Przede wszystkim ze względu na przystępną cenę" - powiedziała Luiza Dzienkiewicz, Marketing Communications Manager Hewlett Packard.
Zgodnie z przygotowanym przez Optimedia planem, reklamami HP nx6110 oklejone zostaną z trzech stron tramwaje i niskopodłogowe autobusy w Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Kampania ta jest kontynuacją październikowej kampanii telewizyjnej i wrześniowej kampanii radiowej i prasowej reklamujących ten model notebooka.
"Z naszych analiz wynika, że planując media w ten właśnie sposób dotrzemy z informacją o produkcie HP do potencjalnych nabywców tego sprzętu. Kampania mobil outdoor to idealne uzupełnienie kampanii radiowej i telewizyjnej. Dzięki takiej formie docieramy zarówno do przechodniów, jak i do osób, które jeżdżą samochodami czy korzystają z komunikacji miejskiej. Wszyscy oni widzą reklamy naklejone na autobusach i tramwajach." - powiedział Mirosław Dąbkowski, Media Planner, Optimedia.
Kampania ruszy 31 października. Jej kreację przygotowała agencja Publicis.
Dołącz do dyskusji: Komputery na tramwajach