Koń w reklamie środka na erekcję Inventum Max
Aflofarm rozpoczął kampanię reklamową środka na erekcję Inventum Max. Kampanię marketer przygotował we współpracy z domem mediowym Starcom.
Odejście od standardowo przyjętego schematu reklamy leku na zaburzenia erekcji, zupełnie nowa linia komunikacyjna, a ponadto nietypowy akcent humorystyczny w postaci mówiącego konia – tak przedstawia się pokrótce kampania reklamowa Inventum Max.
Szeroko zakrojone działania obejmujące media digitalowe, telewizję ruszyły w drugiej połowie czerwca 2021, w dalszej perspektywie planowane są także działania outdoorowe.
Koń w reklamie Inventum Max
„Końska dawka leku na erekcję” – to jedno z haseł pojawiających się w kampanii, której najbardziej charakterystycznym elementem jest dołączający do rozmowy koń, który doskonale orientuje się w poruszanej tematyce.
- Koncept kampanii Inventum Max oparliśmy o zamysł odmienny od tych najczęściej spotykanych w przypadku produktów podnoszących jakość życia seksualnego. Ograniczając sceny obrazujące intymne damsko-męskie relacje, postawiliśmy na pełną luzu rozmowę, której aktywnym uczestnikiem jest koń. Takim zabiegiem chcemy wprowadzić temat zaburzeń erekcji do sfery problemów, o których warto rozmawiać z większym dystansem i swobodą - mówi Filip Beck, senior brand manager w Aflofarm Farmacja Polska, odpowiedzialny za produkt.
Pierwsza z kreacji trwa 30 sekund, od 20 czerwca jest emitowana w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Wkrótce pojawi się także druga reklama w ramach tego cyklu.
Zarówno za kreację, jak i wykonanie odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, zaś za planowanie i zakup powierzchni reklamowej jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Koń w reklamie środka na erekcję Inventum Max