Marka w przestrzeni wirtualnej tematem przewodnim 23. Kongresu Profesjonalistów Public Relations
W dniach 21-22 września 2023 roku w Rzeszowie odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.
Podczas kongresu uczestnicy poznają m.in. skuteczne strategie budowania marki w cyfrowej rzeczywistości, zasady współpracy z influencerami oraz tajniki tworzenia zaangażowanej społeczności. Wysłuchają prelekcji na temat pokolenia Z i wyzwań związanych z komunikacją do tej grupy docelowej. Pierwszego dnia Kongresu odbędzie się prelekcja dotycząca higieny cyfrowej oraz dyskusja na temat hejtu. Drugiego dnia natomiast poznamy między innymi wytyczne dotyczące oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych i konsekwencjach, w przypadku braku ich stosowania.
- Internet dla marek osobistych stał się nieodłącznym narzędziem budowania i utrzymywania rozpoznawalności. Może stać się również miejscem kryzysów wizerunkowych. Dlatego tak ważna jest strategia, spójność działań i wyciąganie wniosków. Podczas Kongresu nie zabraknie ciekawych przykładów kryzysowych oraz wiedzy na temat tego, jak budować zaangażowaną społeczność wokół marek. Tematyka i dobór prelegentów tegorocznego Kongresu PR jest także odpowiedzią na potrzebę budowania wiarygodności i odporności na kryzys – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, organizator kongresu.
Naukowcy o zintegrowanej komunikacji marketingowej
Drugiego dnia odbędzie się także konferencja naukowa pn. „Zintegrowana komunikacja marketingowa w erze digitalizacji”. Organizatorami konferencją są Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk w Poznaniu oraz Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wśród prelegentów Kongresu znajdą się m.in. Roman Gutek – twórca festiwali filmowych i właściciel firmy dystrybucyjnej Gutek Film, Magdalena Bigaj – Prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, Agnieszka Gorzkowicz – Zastępca rzecznika prasowego Banku Credit Agricole, Joanna Drabik – Expert social media, influencer marketing Artsana Poland, Chicco Poland oraz prof. dr hab. Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego.
Patronem medialnym wydarzenia jest portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Marka w przestrzeni wirtualnej tematem przewodnim 23. Kongresu Profesjonalistów Public Relations