„Gra słów. Krzyżówka” straciła 57 tys. widzów, nowe odcinki jesienią
W sezonie 2022/2023 teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” na antenie Jedynki oglądało średnio 655 tys. widzów. Audycja względem poprzedniego sezonu straciła 57 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Cykl będzie kontynuowany po wakacjach.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju wyemitowanych w okresie od 29 sierpnia 2022 roku do 11 maja 2023 roku w Jedynce (w dni powszednie około godz. 15.35) wyniosła 655 tys. osób. Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,57 proc. wśród wszystkich widzów, 4,54 proc. w grupie 16-49 i 4,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 6 marca br. Śledziło go średnio 889 tys. osób.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Gra słów. Krzyżówka” nadanych od 6 września 2021 roku do 4 maja 2022 roku w Jedynce wyniosła 712 tys. osób. Dało to stacji odpowiednio 9,57 proc., 4,83 proc. i 5,29 proc. udziału. Teleturniej stracił 57 tys. widzów.
„Gra słów. Krzyżówka” to codzienny teleturniej, w którym uczestnicy rozwiązują krzyżówki. Audycję prowadzi Radosław Brzózka.
Nowe odcinki jesienią
Telewizja Polska najprawdopodobniej będzie kontynuować „Gra słów. Krzyżówka” w sezonie 2023/2024. Premierowe odcinki teleturniej mają powrócić do oferty TVP1 wczesną jesienią.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: „Gra słów. Krzyżówka” straciła 57 tys. widzów, nowe odcinki jesienią