Rusza konkurs „Familijne Wieczory Filmowe"
Marka wafli Familijne (Colian) rusza z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe". Osią kampanii jest konkurs, w którym marka zaprasza kinomaniaków do tworzenia rankingu ulubionych filmów.
Przy współpracy z serwisem Filmweb marka Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie, który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać atrakcyjne filmowe nagrody.
Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb oraz w mediach społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia.
„Familijne Wieczory Filmowe” reklamowane w telewizji
W ramach akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano sponsoring największych pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTubie potrwa do końca marca.
Uzupełnieniem działań będzie aktywność w mediach społecznościowych, w ramach której ulubione wafelki Polaków zamienią się w równie uwielbianych bohaterów filmów czy seriali.
Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Rusza konkurs „Familijne Wieczory Filmowe"