Konrad Jezierski został dyrektorem omnichannel w Komforcie
Konrad Jezierski dołączył do sieci sklepów Komfort obejmując stanowisko dyrektora omnichannel. Poprzednio pracował w spółce CCC.
Jezierski odpowiada za obszar sprzedaży omnikanałowej oraz nadzór nad marketingiem i komunikacją w Komforcie. Jest też członkiem zarządu.
Do jego obowiązków należy m.in. stworzenie strategii handlu zintegrowanego wielokanałowo oraz implementacja rozwiązań klientocentrycznych oraz za zbudowanie zespołu specjalistów w obszarze nowych technologii i rozbudowa warszawskiego biura Spółki.
Konrad Jezierski od początku swojej kariery zawodowej jest związany z handlem. Zajmował się sprzedażą takich marek, jak ZARA, Trespass, eobuwie.pl i CCC. Jako Head of Retail w eobuwie.pl. Uczestniczył w tworzeniu eobuwie.pl concept store oraz zarządzał siecią i wspierającymi działami. W CCC najpierw odpowiadał za projekt stworzenia i rozwoju usługi esize.me, a następnie pełnił rolę omnichannel development directora.
Dołącz do dyskusji: Konrad Jezierski został dyrektorem omnichannel w Komforcie