Konsumenci chcą więcej informacji zdrowotnych w sieci
Amerykanie są głodni informacji zdrowotnych i chcą mieć lepszydostęp w internecie do wszystkich aspektów dotyczących opiekizdrowotnej.
60 procent spośród 3 tysięcy dorosłych Amerykanów pytanych wewrześniu ubiegłego roku przez firmę Deloitte stwierdziło, że chcemieć internetowy dostęp do swoich lekarzy, medycznej dokumentacjioraz wyników badań - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.
1/4 respondentów wyraziła nawet gotowość zapłacenia dodatkowychpieniędzy za tego typu udogodnienia. Blisko połowa badanychstwierdziła również, że byłaby zainteresowana przechowywaniemosobistych informacji zdrowotnych w sieci lub za pomocą programukomputerowego.
Z badania Deloitte wynika także, że 1/3 respondentów korzysta zinternetowych serwisów o tematyce zdrowotnej, a ponad 1/4 wchodzina strony oferujące informacje na temat jakości pracy szpitali lublekarzy.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą więcej informacji zdrowotnych w sieci