'Kontakt' TVP 2 nie poprawił słabych wyników
Po czterech tygodniach nadawania magazyn interwencyjny TVP 2"Kontakt" nie ma wcale lepszych wyników oglądalności niż popierwszych emisjach. Program nadal zdecydowanie przegrywa zkonkurencją i znacznie obniża widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.
Średnia widownia "Kontaktu" (emisja od poniedziałku do czwartkuo 17.30) po czterech tygodniach obecności na antenie wynosi 520tys. osób, co daje TVP 2 5,45 proc. udziału wśród wszystkichoglądających i 5,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. To znacznie gorsze wyniki niż te, które Dwójkaosiągała w tym samym paśmie, ale w analogicznym okresie ub.r. -wtedy jej oglądalność wynosiła 1,43 mln widzów, a udziałkształtował się na poziomie wynoszącym odpowiednio 14,20 proc. oraz18,20 proc.
Dane telemetryczne pokazują też, iż "Kontakt" z biegiem czasuwcale nie poprawia swoich wyników. W pierwszym tygodniu nadawaniajego udział w rynku wyniósł 5,55 proc., w kolejnym - 5,31 proc.,następnie 5,28 proc., a w ostatnim - ponownie 5,55 proc.
W paśmie emisji magazynu Dwójka przegrywa ze wszystkimi swoimikonkurentami, którzy cieszą wtedy znacznie większą widownią.Liderem w tym czasie jest Jedynka, emitująca "Temat dnia" i "Klan",dzięki czemu zgarnia aż 40,33 proc. rynku telewizyjnego. Na drugiejpozycji plasuje się TVN z programami "Sędzia Anna Maria Wesołowska"i "Sąd Rodzinny", które dają 21,23 proc. udziału. Trzecie miejscezajmuje Polsat ("Ostry dyżur"; 10,11 proc.).
Warto też dodać, że tylko o ok. dwa i pół raz gorszy udział odTVP 2 osiąga w tym paśmie TVN 24 (ma o połowę mniejszy zasięg niżDwójka). Informacyjny kanał nadaje wtedy także reporterski program"Prosto z Polski" i zgarnia dzięki niemu 2,34 proc. rynkutelewizyjnego.
Oglądalność "Kontaktu" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu
Dołącz do dyskusji: 'Kontakt' TVP 2 nie poprawił słabych wyników