„Kontrola śniadaniowa” reklamuje Wild Bean Cafe
W radiu, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oferty śniadaniowej w kawiarniach Wild Bean Cafe działających na stacjach BP. Akcję przygotowały firmy Ogilvy Poland, Ogilvy Interactive i Mindshare Polska.
Kampania pod hasłem „Kontrola śniadaniowa” informuje, że w ramach obecnej promocji w kawiarniach Wild Bean Cafe każda osoba, która kupi dowolny zestaw z oferty śniadaniowej otrzyma zniżkę na każdy zatankowany litr paliwa: 15 groszy w przypadku BP Ultimate, a 10 groszy w przypadku paliw regularnych i LPG.
Akcja reklamowa obejmuje radio (m.in. RMF, Radio ZET i Trójka), internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Facebook, Google, strony z sieci reklamowych Google Display Network) oraz outdoor (nośniki w pobliżu stacji BP z Wild Bean Cafe oraz przy głównych trasach komunikacyjnych w całym kraju).
Kreację kampanii przygotowały agencje Ogilvy Poland i Ogilvy Interactive, a za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Kontrola śniadaniowa” reklamuje Wild Bean Cafe