SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kontrowersyjne reklamy, które w 2010 r. uniknęły zakazu emisji (wideo)

W 2010 roku brytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA) otrzymał ponad 25 tys. skarg na 13.074 różne kampanie reklamowe.

Najwięcej skarg jako medium przyciągała w zeszłym roku telewizja - podał Brand Republic. W 8 z 10 kampanii, na które ASA otrzymała najwięcej skarg, to właśnie telewizja była głównym środkiem przekazu. Poniżej prezentujemy sześć kampanii, którym pomimo licznych skarg udało się uniknąć zakazu emisji.
 


Paddy Power 'blind football'
1313 skarg



Marie Stopes International
1088 skarg


Department of Energy and Climate Change 'climate change'
939 skarg

 

John Lewis 'Christmas 2010'
316 skarg


OvenPride 'Even a man can do it'
273 skargi

 

Irn Bru 'animals'
204 skargi



Marmite 'Love Party' i 'Hate Party'
154 skargi




Dołącz do dyskusji: Kontrowersyjne reklamy, które w 2010 r. uniknęły zakazu emisji (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
reklama z kotem moze budzic groze,bo kto przyczepia kotu dzwonek,i wystawia
go na niebezpieczenstwa,dziwne,ze rzeznik miał tak mało protestow
a dlaczego protestowano przeciwko tak łatwemu myciu rusztu ? :)))
odpowiedź
User
ania
czy wykazano zaleznosc miedzy agresja a niedoborem vit B ? pomijam grubo
naiwny i budzacy groze przekaz reklamy
odpowiedź