„Koralove Selfie” - młodzież i lato zamiast celebrytów w reklamach lodów Koral (wideo)
W nowej kampanii reklamowej lodów Koral znów nie ma znanej osoby. - Postanowiliśmy spróbować czegoś nowego, świeżego bardziej dynamicznego, korespondującego z dobą współczesnego, młodzieżowego świata internetu oraz mediów - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.
Firma Koral rozpoczęła tegoroczną letnią kampanię reklamującą lody tej marki. Na potrzeby akcji przygotowano dwa zupełnie nowe spoty reklamowe. Pierwszy z nich wspiera markę Koral, natomiast drugi zachęca do spróbowania wprowadzonych do sprzedaży w ub.r. lodów Bracia Koral, promowanych pod hasłem „Lody jak dawniej”. Kreacją i produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Dada Film.
Oba spoty będą emitowane w TVP w pasmach najwyższej oglądalności. Marka Koral będzie też głównym sponsorem prognozy pogody w TVP1. Dodatkowo kampania obejmie radio (najpopularniejsze stacje), prasę (magazyny branżowe), outdoor (billboardy w całym kraju) oraz punkty sprzedaży (zamrażarki, parasole, standy, cenniki, plansze).
- Koralowa kampania reklamowa w mediach ruszyła z początkiem kwietnia i zgodnie z planem trwać będzie do końca czerwca. Przewodnie hasło jest niezmienne od wielu lat - „Zawsze jest pora na lody Koral”. W tym roku zależy nam szczególnie na jeszcze szerszym dotarciu oraz promocji naszej firmy wśród dzieci oraz młodzieży - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.
Firma tak jak rok temu prowadzi konkurs „Koralove Selfie Lodowe”, w ramach którego należy zrobić jak najbardziej kreatywne zdjęcie typu selfie z lodem Koral oraz zgłosić je (na stronie koralowe-selfie.lodowe.pl, facebookowym fanpage’u lub MMS-em). Do wygrania codziennie są smartwatche i aparaty fotograficzne, co tydzień - smartfony, a w finale - samochód osobowy. Akcja potrwa do 15 czerwca.
W tym roku w kampanii lodów Koral znów nie weźmie udziału żadna znana osoba. W poprzednich latach markę promowały m.in. Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski, Beata Kozidrak, Dorota „Doda” Rabczewska, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska czy - jako ostatnia latem 2013 roku - Joanna Koroniewska (zobacz więcej).
- Przeanalizowaliśmy dokładnie wszystkie te lata oraz wpływ gwiazd na wizerunek i sprzedaż produktów naszej firmy. Jednoznacznie stwierdzamy, że wszystkie nasze kampanie reklamowe okazały się nie tylko efektowne, ale i bardzo efektywne z punktu widzenia działalności i postrzegania firmy Koral przez naszych partnerów handlowych oraz konsumentów - zaznacza Mariusz Jurek. - Niemniej jednak postanowiliśmy spróbować czegoś nowego, świeżego bardziej dynamicznego, korespondującego z dobą współczesnego, młodzieżowego świata internetu oraz mediów - wyjaśnia Mariusz Jurek.
Jurek dodaje, że jego firma od dwóch lat realizuje spoty reklamowe w wakacyjnych plenerach, gdzie dominującą rolę odgrywa piękna pogoda, błękitne niebo, słońce, a także radość, beztroska, uśmiech, szczęście i wspaniała zabawa. - Czyli wszystko to, z czym chcemy, aby identyfikowano lody Koral oraz naszą firmę - podsumowuje menedżer.
Dołącz do dyskusji: „Koralove Selfie” - młodzież i lato zamiast celebrytów w reklamach lodów Koral (wideo)