Kosmiczny spot reklamuje Książęce Ciemne Łagodne (wideo)
Rusza kampania trzeciego wariantu piwa Książęce - Ciemnego Łagodnego. Akcję na zlecenie Kompanii Piwowarskiego przygotowały i realizują firmy Havas Worldwide, OTO Film, Platige Image, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
W spocie Książęcego Ciemnego Łagodnego pokazane zostają dwie wizje kufla tego piwa: romantyczny Książę widzi w nim kosmos pełny planet i statków kosmicznych, natomiast technolog i browarnik Tomasz wyjaśnia, że za bogatym smakiem tego piwa stoją cztery słody: pilzneński, monachijski, karmelowy i palony. Reklama rozgrywa się w historycznej, ale cały czas funkcjonującej, warzelni Tyskich Browarów Książęcych, w której produkowane jest to piwo.
To trzeci w ostatnim czasie spot w takiej konwencji promujący Książęce. Poprzedniej reklamy prezentowały wersję zasadniczą tego piwa (obejrzyj to) oraz wariant Złote Pszeniczne (zobacz).
Cała akcja oprócz telewizji obejmuje internet (reklamy, serwis ksiazece.pl, działania w blogosferze kulinarnej i piwnej) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, konkursy z nagrodami, promocje zakupowe). Kreacją i realizacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Havas Worldwide, jego produkcją - studio OTO Film, a animacją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Kosmiczny spot reklamuje Książęce Ciemne Łagodne (wideo)