Kostrzewa PR i nowym logo, działem ID i Piotr Szuszkiewicz
Agencja Kostrzewa PR zyskała nową identyfikację wizualną oraz dział ID, który będzie się zajmował obszarem brand identity. Szefem tego działu i dyrektorem kreatywnym firmy został Piotr Szuszkiewicz.
W ramach oferty i działu ID agencja Kostrzewa PR oferuje wprowadzenie marki na rynek - zarówno istniejących zagranicznych produktów i usług, jak również nowo tworzonych konceptów. Kostrzewa PR zajmować się będzie consultingiem z zakresu adaptacji istniejącej filozofii marki, wsparciem w poszukiwaniu lokalizacji oraz dalszą promocją, marketingiem i kontaktem z mediami.
W przeszłości z tej usługi skorzystała m. in. firma Martinisation London. Aktualnie agencja pracuje nad wdrożeniem na polski rynek jednej z sieci włoskich bistro oraz linii produktów FMCG
- Public relations musi iść w parze z brand identity, tak aby uwypuklać całość charakteru komunikowanej marki - zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego - przekonuje Urszula Kostrzewa, prezes Kostrzewa PR.
Jednocześnie agencja zyskała nową identyfikację wizualną, którą opracował Piotr Szuszkiewicz (na zdjęciu powyżej), nowy dyrektor kreatywny Kostrzewa PR i szef działu ID. Szuszkiewicz przez dwa lata współpracował już z agencją. Wcześniej był związany m.in. z agencją Omnicreation. - Rozeznanie rynku pozwoliło nam na oferowanie implementacji marki praktycznie od zera, w tym dla klientów zagranicznych dopiero rozpoczynających działalność w Polsce. Oferta full-service jest tutaj gwarancją, że produkt lub usługa płynnie wdrożą się w rynek i z pozytywnym oddźwiękiem zostaną przyjęte przez odbiorców - przekonuje Piotr Szuszkiewicz.
Dołącz do dyskusji: Kostrzewa PR i nowym logo, działem ID i Piotr Szuszkiewicz