Kraków promuje modę
Krakowska Agencja Public Relations, podpisała umowę z firmą The Outlet Company, która jest inwestorem Fashion House Outlet Centre - centrum sklepów fabrycznych w Sosnowcu
- Zadania stawiane przed naszą Agencją dotyczą przede wszystkim kontaktów z mediami oraz budowania relacji z otoczeniem zewnętrznym - mówi Maciej Szymański, szef Krakowskiej Agencji PR - Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości pracy z Klientem reprezentującym wciąż słabo znany na polskim rynku sposób handlu, jakim jest "outlet". Staramy się budować wizerunek centrum, które odwiedza się ze względu na wyjątkowo niskie ceny i interesujące wydarzenia, które w nim się odbywają - dodaje.
Pierwsze centrum outletowe "z prawdziwego zdarzenia", powstało w latach 70. w miejscowości Reading w stanie Pensylwania, w budynku, który wcześniej mieścił fabrykę pończoch. Kiedy zakład zamknięto, drobni producenci artykułów tekstylnych wpadli na pomysł, by część wyrobów, które wcześniej nie znalazły nabywców, sprzedawać na miejscu po znacznie obniżonych cenach. To był początek nowej ery handlu ubraniami. - W sklepach, które znajdują się w Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu, towary markowe, takie jak odzież, obuwie, czy akcesoria sportowe sprzedawane są po obniżonych cenach, niższych od 30 proc. do 70 proc. w stosunku do cen w zwykłych sklepach - tłumaczy Maciej Szymański.
Dołącz do dyskusji: Kraków promuje modę