Kreacja kampanii 'Prowadzę - jestem trzeźwy' wybrana w konkursie
Kreacja trzeciej edycji kampanii społecznej 'Prowadzę - jestem trzeźwy' została wybrana w konkursie zorganizowanym podczas Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. Za najlepszy uznano przedstawiający tablicę rejestracyjną z napisem "Trzeźwy" projekt autorstwa Przemysława Bukowskiego.
W zorganizowanym w ramach Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008 konkursie na kreację tegorocznej edycji kampanii społecznej "Prowadzę - jestem trzeźwy" brały udział projekty reklamowe tworzące pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęcające kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Przed uczestniczącymi w rywalizacji plakatami postawiono też zadanie budowania mody na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne działanie, realną ocenę sytuacji oraz stanowczość i konsekwencję. Wyniki konkursu ogłoszono 8 maja, w dniu galowym Festiwalu.
Z najlepszą kreację uznano pokazujący tablicę rejestracyjną z napisem "Trzeźwy" projekt stworzony przez Przemysława Bukowskiego, absolwenta projektowania graficznego w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Twórca zwycięskiego plakatu zajmuje się głównie projektowaniem graficznym, ale sięga również po techniki grafiki warsztatowej, rysunek oraz malarstwo, współpracując z agencjami reklamowymi i wydawnictwami.
Drugie miejsce zajął plakat stworzony przez Dorotę Marciniak, absolwentkę grafiki i malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, uczestniczącą w zbiorowych wystawach sitodruku (Łódź, Poznań), a także swojej autorskiej wystawie o tym profilu zorganizowanej w 2004 roku w Łodzi.
Natomiast trzecia nagroda przypadła Wojciechowi Zatorskiemu, absolwentowi Instytutu Form Przemysłowych w PWSST im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi.
Konkurs na projekt kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy" towarzyszył tegorocznej edycji Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. Trwająca od 24 kwietnia do 8 maja w Krakowie impreza koncentrowała się wokół wykorzystania kreacji i outdooru w promocji reklamy społecznej. Patronem zarówno samego festiwalu, jak i kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy" jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska.
Dołącz do dyskusji: Kreacja kampanii 'Prowadzę - jestem trzeźwy' wybrana w konkursie