SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krew menstruacyjna w artystycznym obrazie w kampanii Bodyform

Agencja AMV BBDO przygotowała dla Essity, właściciela marki środków higienicznych dla kobiet Bodyform, artystyczną kampanię promująca bieliznę menstruacyjną.

Bodyform w swojej komunikacji marketingowej po raz kolejny przełamuje menstruacyjne tabu. Miesiączka ukazana zostaje w artystycznym ujęciu. Spot pokazuje, że menstruacja wiąże się z bólem i niedogodnością, lecz specjalna bielizna - od Bodyform - może poprawić komfort noszącej w czasie krwawienia.

Reklamę wieńczy hasło "Period pants. That let your body flow".

To kolejna już kampania marki Bodyform (w Polsce jej produkty sprzedawane są pod nazwą Libresse).

poruszająca w nowatorski sposób  tematy związane z doświadczeniem menstruacji czy posiadania macicy. W ubiegłym roku marka opublikowała film „Wombstories”, pokazujący szereg doświadczeń życiowych i stanów emocjonalnych, których wspólnym mianownikiem jest macica. Sceny z udziałem kobiet w czasie menstruacji, seksu, menopauzy czy nawet poronienia, przeplatają animowane kadry pokazujące, jak w tych chwilach reaguje macica.

Dołącz do dyskusji: Krew menstruacyjna w artystycznym obrazie w kampanii Bodyform

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Didi
Obrzydliwe. Zapewne będzie serwowane w mediach w porze obiadu lub kolacji
odpowiedź
User
linus
czekam na inne płyny ustrojowej, jak równość to równość
odpowiedź