“Kropka nad i” straciła widzów, hitem Janusz Palikot
W sezonie 2011/2012 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 35 tys. widzów niższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie jego emisji pokonała jednak inne stacje newsowe. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z Januszem Palikotem.
Widownia “Kropki nad i” w okresie od 5 września ub.r. do 12 lipca br. wyniosła 425 tys. osób, co przełożyło się na 2,82 proc. udziału w grupie 4+ i 1,64 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Program był emitowany od poniedziałku do czwartku o 20.00.
W analogicznym okresie ub.r. magazyn śledziło o 35 tys. widzów więcej, czyli 460 tys. osób, a udział stacji w 4+ wynosił 3,06 proc. Natomiast w komercyjnej grupie udział jednak był tylko minimalnie niższy i uplasował się na poziomie 1,58 proc. (więcej na ten temat).
W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 zdecydowanie wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała w tym paśmie głównie magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta”, co dało jej wtedy 1,93 proc. udziału. Z kolei nadawany w tym czasie program “To był dzień” w Polsat News notował 0,54 proc. udziału. Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, choć TVN24 miała tutaj mniejszą przewagę nad TVP Info.
Najpopularniejszym wydaniem “Kropki nad i” w minionym sezonie był program z udziałem Janusza Palikota, wyemitowany 11 października ub.r. Obejrzało go aż 718 tys. osób. Wszystkie trzy najchętniej oglądane odcinki zdecydowanie przekroczyły granicę 500 tys. widzów i zostały nadane w październiku ub.r.
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 4,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejne odcinki magazynu Moniki Olejnik pojawią się we wrześniu br.
Oglądalność „Kropki nad i” w sezonie 2011/2012 oraz 2010/2011
Kropka nad i | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Okres | AMR | SHR % | SHR % |
05-09-2011 – 12-07-2012 | 425329 | 2,82% | 1,64% |
06-09-2010 – 14-07-2011 | 460472 | 3,06% | 1,58% |
Trzy topowe wydania magazynu
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
11-10-2011 | 718256 | 4,47% | 3,62% |
10-10-2011 | 713933 | 4,39% | 3,30% |
05-10-2011 | 679140 | 4,51% | 2,95% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN24-Kropka nad i | 425329 | 2,82% | 1,64% |
TVP INFO | 291113 | 1,93% | 1,11% |
Polsat News | 82041 | 0,54% | 0,41% |
Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” straciła widzów, hitem Janusz Palikot