Kruger&Matz planuje sprzedać 150 tys. tabletów i smartfonów w br.
Firma Lechpol pochwaliła się dobrymi wynikami sprzedaży urządzeń marki Kruger&Matz i ogłosiła plany na najbliższy rok.
W ostatnim kwartale 2013 roku sprzedano trzykrotnie więcej tabletów marki Kruger&Matz niż w Q1 2013. Jak podaje producent, największą popularnością cieszyły się modele najtańsze z 7-calowymi wyświetlaczami.
W 2014 roku Kruger&Matz planuje wprowadzić pięć nowych modeli tabletów. Rodzinę urządzeń o przekątnej 7 cali poszerzą KM0792 i KM0794GPS. Nie zabraknie również większych, 10,1-calowych konstrukcji. Mają to być KM1064 i KM1064G, z czego ten ostatni będzie dostępny również w wersji z modemem 3G i czterordzeniowym procesorem Rockchip 3188 Cortex A9.
- W wyniku poszerzenia oferty smartfonów i tabletów, a także rozszerzenia eksportu na nowe rynki, chcielibyśmy sprzedać ok. 150 tys. produktów w tych kategoriach. Kruger&Matz po sukcesie w Rumunii i krajach Europy Środkowo-Wschodniej w 2014 r. planuje rozszerzyć sieć sprzedaży o rynek holenderski, niemiecki i belgijski - tłumaczy Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.
Firma zapowiada też na ten rok tablety i smartfony z obsługą łączności w szybkim standardzie LTE. W drugim kwartale zadebiutować mają natomiast pierwsze telewizory z logo Kruger&Matz.
Dołącz do dyskusji: Kruger&Matz planuje sprzedać 150 tys. tabletów i smartfonów w br.