Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen
Dyrektorem działu marketingu marki Volkswagen w Polsce (Volkswagen Group Polska) został Krzysztof Gacek. Za komunikację PR odpowiadał będzie Tomasz Tonder.
Jako dyrektor działu marketingu marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska Krzysztof Gacek będzie odpowiadał za planowanie i wdrożenie strategii produktowej oraz marketingowej marki. Na co dzień będzie kierował pracą zespołu marketingu i CRM oraz zespołu odpowiedzialnego za ofertę produktową.
Krzysztof Gacek ma piętnastoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz finansowej. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Renault Polska w dziale marketingu obsługi posprzedażnej, następnie przez siedem lat pracował w BMW Polska w dziale marketingu, odpowiadając za wprowadzenie na rynek nowych modeli BMW, CRM oraz marketing dealerski. Od 2010 roku, w ramach Volkswagen Bank Polska, był odpowiedzialny za ofertę kredytową oraz leasingową, a także za rozwój współpracy z Volkswagen Group Polska.
Za komunikację public relations i kontakt z dziennikarzami odpowiedzialny będzie Tomasz Tonder, który od 10 lat związany jest z grupą Volkswagena w Polsce. Początkowo pracował jako specjalista w wielomarkowym dziale public relations firmy Kulczyk Tradex. Następnie przez dwa lata pełnił funkcję marketing brand managera odpowiedzialnego za obsługę posprzedażną. W 2008 roku objął stanowisko PR Managera marki Volkswagen.
Gacek oraz Tonder będą raportowali bezpośrednio do dyrektora marki Volkswagen - Wojciecha Tomaszkiewicza.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen
wykop.pl/link/2357934/zobacz-niemiecka-jakosc-vw-passat-b6-2-0cr-pekajacy-wal-korbowy-juz-po-140tys-km/