Krzysztof Tkaczyk dyrektorem kreatywnym Insignii
Krzysztof Tkaczyk objął funkcję dyrektora kreatywnego agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly i Grupie Eskadra.
Poprzednio przez ponad 6 lat Krzysztof Tkaczyk zajmował stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Schulz Brand Friendly, gdzie przygotowywał kampanie telewizyjne dla marek takich jak m.in. Mitsubishi, Lidl, Hoop czy Tantum Verde. Wcześniej był m.in. kreatywnym i partnerem w Grupie Eskadra, a z branżą reklamową jest związany ogółem od 15 lat.
- Agencja interaktywna to dzisiaj jedyne miejsce rozwoju dla ludzi kreatywnych, bo prawdziwe wyzwania czekają na styku starych i nowych mediów - tak Krzysztof Tkaczyk uzasadnia przejście do Insignii. W agencji jest drugim dyrektorem kreatywnym - równolegle tę funkcję pełni Tomasz Michalik.
Niedługo przed Tkaczykiem pracę w Insignii jako senior copywriter rozpoczęła Katarzyna Sochacka, która w Schulz Brand Friendly była jednym z jego zastępców (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Tkaczyk dyrektorem kreatywnym Insignii