"Kuchenne rewolucje" i "Masterchef" najdroższe w cenniku TVN, ponad 70 tys. zł za spot
W cenniku reklamowym TVN na listopad najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach reklamowych przy "Kuchennych rewolucjach" i kulinarnym show "Masterchef". Za 30-sek. spot trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł.
Na 78,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN. Nieznacznie mniej - bo 74,6 tys. zł - trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym programie "Masterchef". Porównywalną cenę - 73,7 tys. zł - ma spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus".
64,2 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani blokiem reklamowym przy "Top model", a ci chcący pojawić się przy serialu "Królestwo kobiet" (emisja w niedzielny wieczór) - 63,7 tys. zł. Reklama przy serialu "Szadź" kosztuje z kolei 59,3 tys. zł, a przy "Na Wspólnej" - 61 tys. zł.
Stawka za spot przy "Totalnych remontach Szelągowskiej" wynosi 63,2 tys. zł. Z kolei za reklamę przy nowym programie "Lego Masters", który startuje w sobotę 14 listopada br. trzeba zapłacić 57,2 tys. zł.
Obecność reklamowa przy "Projekcie Lady" to wydatek rzędu 38,7 tys. zł, a przy "Kuba Wojewódzki" - 40,7 tys. zł.
77,4 tys. zł kosztuje reklama przy niedzielnych "Faktach", w dni powszednie stawka wynosi 68,9 tys. zł.
Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 63,5 tys. zł i 62,9 tys. zł, a dla prognozy pogody: 57,7 tys. zł i 59,6 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na listopad.
Dołącz do dyskusji: "Kuchenne rewolucje" i "Masterchef" najdroższe w cenniku TVN, ponad 70 tys. zł za spot