Ponad milion osób ogląda „Kuchenne rewolucje”. TVN wiceliderem pasma
Średnio 1,02 mln widzów zasiadło przed telewizorami podczas emisji pierwszych trzech odcinków „Kuchennych rewolucji” w TVN. To o 331 tys. mniej niż przed rokiem. Reality-show dał stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki 28. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.35, począwszy od 3 marca br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN (do 17 marca) śledziło średnio 1,02 mln osób. Przełożyło się to na 9,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,61 proc. w grupie 16-49 oraz 11,52 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany - drugi odcinek produkcji - wyemitowano 10 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,07 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 331 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 2 do 17 marca 2023 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,35 mln widzów, przy udziałach na poziomie 12,13 proc. w 4+, 16 proc. w 16-49 i 15,28 proc. w 20-54.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.35 a 22.35 ma 9,24 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 14,93 proc. udziału, a dalej plasują się: Polsat (5,25 proc.) i TVN24 (5,1 proc.). Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN również uplasował się na drugim miejscu, za TVP.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.
Dołącz do dyskusji: Ponad milion osób ogląda „Kuchenne rewolucje”. TVN wiceliderem pasma