“Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wygrywają z konkurencją
Piąty sezon “Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler daje stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. Ma jednak mniej niż emitowany rok wcześniej trzeci sezon, który jednak nadawano w innym paśmie niż teraz.
“Kuchenne rewolucje” oglądać obecnie można w czwartki o 21.30. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii śledziło średnio 2,78 mln osób, co dało TVN 20,63 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 25,31 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement .
Rok temu, reality-show po trzech wydaniach gromadził przed telewizorami 3,2 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,39 proc. i 29,95 proc. Wtedy jednak sezon ruszył już w połowie lutego br. i program emitowany był w soboty o 18.00. Teraz w tym paśmie nadawane są jego powtórki. Po dwóch odcinkach mają one prawie 2 mln widzów.
Stacja TVN podczas emisji premierowych odcinków “Kuchennych rewolucji” zajmuje pozycję lidera rynku. W 4+ drugie miejsce zajmuje TVP1, która osiąga 20,44 proc. udziału, emitując w tym czasie “Sprawę dla reportera” oraz cykl “Polskie Oko, Polski Pazur”. Na trzeciej lokacie plasuje się Polsat (15,09 proc., “Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”), a czwarta jest TVP2 (7,74 proc.; głównie filmy). Z kolei w czasie pokazywania powtórek programu Gessler telewizja TVN jest druga w 4+ i pierwsza w 16-49.
Z danych telemetrycznych wynika, że “Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądają kobiety, osoby między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy miast.
Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
01-03-2012 | 2 583 409 | 19,26% | 23,98% |
08-03-2012 | 2 785 364 | 20,89% | 24,38% |
15-03-2012 | 2 966 378 | 21,73% | 27,52% |
Średnia | 2 777 826 | 20,63% | 25,31% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
03-03-2012 | 1 654 721 | 12,40% | 14,98% |
10-03-2012 | 2 305 179 | 17,84% | 24,12% |
Średnia | 1 985 950 | 15,13% | 19,59% |
Oglądalność reality-show na tle konkurencji
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN – Kuchenne... | 2 777 826 | 20,63% | 25,31% |
TVP1 | 2 742 271 | 20,44% | 12,95% |
Polsat | 2 024 716 | 15,09% | 16,65% |
TVP2 | 1 038 275 | 7,74% | 7,73% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 2 843 311 | 21,65% | 19,26% |
TVN - Kuchenne… | 1 985 950 | 15,13% | 19,59% |
Polsat | 1 829 400 | 13,93% | 15,31% |
TVP2 | 1 825 565 | 13,90% | 8,03% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 36,79% | 77 |
Kobiety | 63,21% | 122 | |
Wiek | 4-9 | 2,35% | 40 |
10-15 | 2,84% | 42 | |
16 - 19 | 2,26% | 41 | |
20 - 24 | 4,77% | 62 | |
25 - 29 | 10,74% | 121 | |
30 - 34 | 11,64% | 140 | |
35 - 39 | 8,72% | 118 | |
40 - 44 | 8,71% | 134 | |
45 - 49 | 8,98% | 134 | |
50 - 54 | 9,12% | 114 | |
55 - 59 | 10,77% | 138 | |
60 | 19,09% | 93 | |
Wlk. miasta | Wieś | 30,28% | 77 |
< 50 tys. | 24,35% | 104 | |
50-100 tys. | 10,59% | 128 | |
100-200 tys. | 9,07% | 119 | |
> 200 tys. | 25,71% | 121 | |
Zawód | Top management | 12,72% | 129 |
Pracownicy średniego szczebla | 21,79% | 140 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,30% | 113 | |
Emeryci | 25,95% | 103 | |
Inni | 18,24% | 60 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 40,98% | 102 |
Średnie | 37,74% | 116 | |
Wyższe | 16,09% | 110 | |
Inne | 5,19% | 41 |
Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wygrywają z konkurencją