SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wygrywają z konkurencją

Piąty sezon “Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler daje stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. Ma jednak mniej niż emitowany rok wcześniej trzeci sezon, który jednak nadawano w innym paśmie niż teraz.

“Kuchenne rewolucje” oglądać obecnie można w czwartki o 21.30. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii śledziło średnio 2,78 mln osób, co dało TVN 20,63 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 25,31 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement .

Rok temu, reality-show po trzech wydaniach gromadził przed telewizorami 3,2 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,39 proc. i 29,95 proc. Wtedy jednak sezon ruszył już w połowie lutego br. i program emitowany był w soboty o 18.00. Teraz w tym paśmie nadawane są jego powtórki. Po dwóch odcinkach mają one prawie 2 mln widzów.

Stacja TVN podczas emisji premierowych odcinków “Kuchennych rewolucji” zajmuje pozycję lidera rynku. W 4+ drugie miejsce zajmuje TVP1, która osiąga 20,44 proc. udziału, emitując w tym czasie “Sprawę dla reportera” oraz cykl “Polskie Oko, Polski Pazur”. Na trzeciej lokacie plasuje się Polsat (15,09 proc., “Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”), a czwarta jest TVP2 (7,74 proc.; głównie filmy). Z kolei w czasie pokazywania powtórek programu Gessler telewizja TVN jest druga w 4+ i pierwsza w 16-49.


Z danych telemetrycznych wynika, że “Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądają kobiety, osoby między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy miast.


Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-03-20122 583 40919,26%23,98%
08-03-20122 785 36420,89%24,38%
15-03-20122 966 37821,73%27,52%
Średnia2 777 82620,63%25,31%
WIRTUALNEMEDIA.PL
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
03-03-20121 654 72112,40%14,98%
10-03-20122 305 17917,84%24,12%
Średnia1 985 95015,13%19,59%



Oglądalność reality-show na tle konkurencji

PremieryWszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN – Kuchenne...2 777 82620,63%25,31%
TVP12 742 27120,44%12,95%
Polsat2 024 71615,09%16,65%
TVP21 038 2757,74%7,73%
WIRTUALNEMEDIA.PL
PowtórkiWszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP12 843 31121,65%19,26%
TVN - Kuchenne…1 985 95015,13%19,59%
Polsat1 829 40013,93%15,31%
TVP21 825 56513,90%8,03%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,79%77
Kobiety63,21%122
Wiek 4-92,35%40
 10-152,84%42
16 - 192,26%41
20 - 244,77%62
25 - 2910,74%121
30 - 3411,64%140
35 - 398,72%118
40 - 448,71%134
45 - 498,98%134
50 - 549,12%114
55 - 5910,77%138
6019,09%93
Wlk. miastaWieś30,28%77
< 50 tys.24,35%104
50-100 tys.10,59%128
100-200 tys.9,07%119
> 200 tys.25,71%121
ZawódTop management12,72%129
Pracownicy średniego szczebla21,79%140
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,30%113
Emeryci25,95%103
Inni18,24%60
WykształceniePodstawowe40,98%102
Średnie37,74%116
Wyższe16,09%110
Inne5,19%41


 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wygrywają z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mika
Głupotą było zmienianie czasu i dnia. Przyzwyczaiłam się do soboty, a telewizja bez zastanowienia zmieniła i to na gorsze. Mam nadzieję, że ten spadek da do myślenia tym, którzy o tym decydują. Magda G. jest wielka.......:)
odpowiedź
User
ww
Widownia rośnie z odcinka na odcinek, ja dalej oglądam w sobotę ;)
odpowiedź
User
hehe
czyżby mało dyskretny PRek TVNu po publikacji drożyzny w cenniku? ;-)
odpowiedź