“Kuchenne rewolucje” straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze odcinki ósmej edycji „Kuchennych rewolucji” miały 2,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu serii. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem całego rynku i liderem w grupie 16-49.
„Kuchenne rewolucje 8” na antenie TVN oglądać można w czwartki o godz. 21.30 począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu Magdy Gessler wyniosła 2,32 mln osób., co przełożyło się na 18,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Emitowana jesienią 2012 roku w TVN szósta seria reality-show gromadziła po trzech odcinkach o 230 tys. widzów więcej. Średnia widownia programu wynosiła wówczas 2,55 mln osób, a udział plasował się na poziomie 19,70 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 23,78 proc. w grupie komercyjnej (więcej na ten temat).
Obecnie TVN w czasie emisji odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem całego rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje wtedy TVP1, emitująca w tym czasie głównie „Sprawę dla reportera” i filmy, co daje jej 19,46 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (“Hotel 52”, “Przyjaciółki”; 11,93 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 5 proc.).
W grupie komercyjnej TVN jest zdecydowanym liderem, a drugie miejsce zajmuje Polsat przed TVP1.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP1 |
2 494 378 |
19,46% |
10,69% |
TVN - Kuchenne rewolucje |
2 316 315 |
18,07% |
22,38% |
Polsat |
1 529 226 |
11,93% |
12,30% |
TVP2 |
640 766 |
5,00% |
7,15% |
Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
wole ogladac filmy na canal + niz tracic czas na takie durne programy made by miszczak