Kuchnia.tv w AGB NMR i UPC
Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.
Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media.
Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej Cyfra+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.
Kuchnia.tv to pierwszy w Polsce kanał kulinarny. Nadawany jest codziennie od 7:00 do 4:00 w nocy. Producentem i nadawcą kanału jest spółka Canal+ Cyfrowy.
Dołącz do dyskusji: Kuchnia.tv w AGB NMR i UPC