Kulturalny Wrocław
Rozpoczyna się kampania reklamowa dla Wrocławia.
Media Concept wygrał przetarg zorganizowany przez Urząd Miejski Wrocławia, który dotyczył zakupu kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej, promującej wydarzenia kulturalne w mieście, pod hasłem "Wrocław - Kulturalny".
Plakaty mają być swego rodzaju informatorem kulturalnym - informować będą m.in. o festiwalu Wrocław Non Stop oraz imprezach z cyklu Wratislavia Cantans.
Kampania odbędzie się w czterech miesiącach: czerwcu, lipcu, sierpniu i listopadzie 2008.
Wykorzystane w niej zostaną nośniki reklamowe typu billboard i citylight. Wśród kryteriów oceny znalazły się oprócz kosztów, sposób doboru nośników, split powierzchni eksponowanych w miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice, Górnośląski Okręg Przemysłowy) oraz dodatkowe parametry jakościowe.
Dołącz do dyskusji: Kulturalny Wrocław