Kupiec w najnowszej kampanii chce inspirować na co dzień (wideo)
Pod hasłem „Zdrowa inspiracja na co dzień” wystartowała kampania reklamowa wafli ryżowych firmy Kupiec. Za obsługę reklamową 360 i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową odpowiada agencja Peppermint.
Jak mówi Izabela Jaskólska, dyrektor marketingu w firmie Kupiec, firma chce, by jej najnowsza kampania inspirowała wszystkich, którzy szukają nie tylko zdrowych, ale też smacznych przekąsek.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję.
W reklamach, zamiast zdjęć jedzenia, postawiono na lifestylową zabawę z odbiorcą. Każdy smak reprezentuje rysunkowa postać nawiązująca do popkultury, która zamiast głowy ma wafel.
W kampanii, która potrwa do końca roku, wykorzystano telewizję, prasę, outdoor oraz internet.
Za kompletną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Mindshare Polska, pozostałe media kupił dział marketingu Kupca.
Dołącz do dyskusji: Kupiec w najnowszej kampanii chce inspirować na co dzień (wideo)