Serial „Kurierzy 2” na antenie Puls 2 ogląda 162 tys. widzów
Nadawany w Puls 2 drugi sezon serialu „Kurierzy” ogląda średnio 162 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Kurierów 2” kanał Puls 2 emituje w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 4 września 2023 roku. Średnia widownia serialu do 27 września br. wyniosła 162 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 1,35 proc. wśród wszystkich widzów, 2,16 proc. w grupie 16-49 oraz 1,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 20 września. Śledziło go średnio 235 tys. osób.
Serial „Kurierzy” przedstawia losy klientów i pracowników firmy kurierskiej „Twoja Paczka”. Każdy odcinek koncentruje się wokół historii klienta i związany jest z pracą kuriera w terenie. Pierwszy sezon nadawany był wiosną br.
Widzowie w drugim sezonie ponownie mogą oglądać takich aktorów, jak m.in.: Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Anna Powierza, Piotr Szwedes, Anna Błaut, Patryk Cebulski i Marcin Borchardt. Gościnnie w „Kurierach 2” wystąpi m.in. trener motywator Daniel Qczaj oraz Romek Rybak w wykonaniu Michała Paszczyka z Kabaretu Paranienormalni.
Producentem wykonawczym serialu „Kurierzy” jest Studio A.
Udział Puls 2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 1,43 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Kurierzy 2” na antenie Puls 2 ogląda 162 tys. widzów