SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kurs języka angielskiego dla zapracowanych z „Gazetą Wyborczą”

Na sześciu kolejnych płytach, które ukażą się z „Gazetą Wyborczą” (Agora) - 19, 20, 26, 27 marca oraz 1 i 2 kwietnia 2013 r., czytelnicy znajdą kurs „Easy English Angielski dla zapracowanych”.

Cena „Gazety Wyborczej” i każdej płyty CD wyniesie 9,99 zł.

CD 1 - wtorek, 19 marca, Ludzie
Lekcja 1 Codzienne spotkania
Lekcja 2 Relacje rodzinne
Lekcja 3 Życie w związku
Lekcja 4 Uroczystości i spotkania towarzyskie
Lekcja 5 Przyjaciele i wrogowie

CD 2 - środa, 20 marca, Życie codzienne
Lekcja 1 Codzienne wyzwania
Lekcja 2 Zakupy i gotowanie
Lekcja 3 Problemy zdrowotne
Lekcja 4 Nowe technologie
Lekcja 5 Podróżowanie po mieście

CD 3 - wtorek, 26 marca, Nauka i praca
Lekcja 1 Edukacja i rozwój
Lekcja 2 Szukanie pracy
Lekcja 3 Codzienne obowiązki
Lekcja 4 Kontakty w pracy
Lekcja 5 Spotkania biznesowe

CD 4 - środa, 27 marca, Czas wolny
Lekcja 1 Hobby i zainteresowania
Lekcja 2 Rozrywka i sztuka
Lekcja 3 Sport i rekreacja
Lekcja 4 Wspólne przyjemności
Lekcja 5 Zakupy i wyprzedaże

CD 5 - wtorek, 2 kwietnia, Świat wokół nas
Lekcja 1 Miejsce zamieszkania
Lekcja 2 Środowisko naturalne
Lekcja 3 Pogoda i klimat
Lekcja 4 Łamanie prawa
Lekcja 5 Polityka i społeczeństwo

CD 6 /- środa, 3 kwietnia, W podróży
Lekcja 1 W drodze
Lekcja 2 Szukanie noclegu
Lekcja 3 Na wakacjach
Lekcja 4 Zwiedzanie i atrakcje
Lekcja 5 Rozwiązywanie problemów

Płyta pierwsza będzie promowana: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku „Metro” oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w styczniu br. wyniosła 217 902 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Kurs języka angielskiego dla zapracowanych z „Gazetą Wyborczą”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl