"ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prowadzi kampanię promującą serki śmietankowe Łaciate. Akcję pod hasłem "ŁaciaTY i JA" przygotowały agencje Media Republic i Change Serviceplan.
W kampanii zostanie zaprezentowana nowa komunikacja wizerunkowa oraz internetowe spoty reklamowe o długości 15 i 6 sekund. Działania zostaną wsparte kampanią w mediach społecznościowych oraz banerową, dodatkowymi akcjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy, a także współpracą z influencerami.
Uzupełnieniem kampanii jest konkurs z nagrodami.
- Naszym celem jest zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania szerokiego asortymentu serków oraz ciekawego urozmaicenia standardowych kanapek, jedzonych na co dzień - komentuje Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.
Dołącz do dyskusji: "ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu