Lagardère Travel Retail współpracuje z PR Hub
Agencja PR Hub opracowała i realizuje strategię komunikacji korporacyjnej dla Lagardère Travel Retail – operatora rynku travel retail.
W zakresie działań PR Hub znalazł się również kompleksowy konsulting, którego celem jest wdrożenie i utrzymanie przyjętej linii komunikacji we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Kluczowym zadaniem agencji jest budowanie rozpoznawalności marki klienta w otoczeniu biznesowym zgodnie z opracowaną wcześniej strategią. Współpraca, poza doradztwem strategicznym, obejmuje m.in. prowadzenie biura prasowego i kampanii mediowych, plasowanie ekspertów spółki w mediach i na wydarzeniach branżowych, a także aktualizację i prowadzenie cyfrowych platform komunikacji Lagardère Travel Retail: strony internetowej i profilu na LinkedIn.
Agencja świadczy wobec Lagardère Travel Retail także usługi konsultingowe w zakresie bezpośredniej komunikacji do pracowników, ajentów, franczyzobiorców, dostawców i partnerów biznesowych.
Wcześniej agencja wspierała spółkę projektowo w zakresie komunikacji nowego formatu handlowego i koordynacji kampanii digitalowej. W ramach odrębnej umowy przygotowała także strategię komunikacji korporacyjnej Lagardère Travel Retail.
Dołącz do dyskusji: Lagardère Travel Retail współpracuje z PR Hub