„Łap nowego” w kampanii napoju Tiger
W internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa nowych wersji napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex) prowadzona pod hasłem „Łap nowego”. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska.
W kampanii prezentowane są dwa nowe warianty funkcjonalne napoju Tiger: Tiger Speed i Tiger Fighter. Hasła podkreślają sytuacje i cele, dla których warto wypić ten napój, żeby zyskać energię.
Kampania outdoorowa obejmuje citylighty oraz busbacki w ośmiu największych miastach. Ponadto na fanpage’u facebookowym Tigera prowadzony jest konkurs, w którym należy zrobić zdjęcie reklamy outdoorowej napoju i umieścić je pod odpowiednim postem marki. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają zestawy produktów Tiger i oryginalne bandany.
Kreacją grafik do kampanii Maspex zajął się we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Konkurs facebookowy potrwa do 27 listopada.
Dołącz do dyskusji: „Łap nowego” w kampanii napoju Tiger